Kerro 7 faktaa itsestäsi ja haasta sitten seitsemän blokkaajaa mukaan. Minut mukaan haastoi Helmien Viemää eli Raija.

Eli tässä 7 faktaa minusta...

1. Olen oinaspässille tyypilliseen tapaan erittäin määrätietoinen ja joskus muita ärsyttävällä tavalla itsepäinen.

2. Olen täysin yksiavioinen ( vasta 20 vuotta...) ja päivääkään en vaihtaisi pois!

3. Lapsilleni olen tiukka, mutta oikeudenmukainen ja rakastava äiti... joskin murkut eivät ehkä aina ole kanssani samaa mieltä... :)

4. Rakastan käsillä tekemistä ja en voisi kuvitellakkaan, ettei minulla olisi jotain projektia työnalla, oli se sitten maalaamista, piirtämistä, askartelua tai koruilua...

5. Minun kanssani on helppo tutustua ja tulla toimeen, sillä olen sosiaalinen tyyppi... ainakin omasta mielestäni! :)

6. Ystävilleni olen reilu, luotettava ja uskollinen kuuntelija...

7. Inhoan sieniä, katkarapuja, mustekalaa, leipäjuustoa, talven pimeyttä, hämähäkkejä ja ampiaisia. Rakastan auringon paistetta, ukkosenilmaa, kanelipullia, kiviä ja tietysti itse elämää.

Tässä oli 7 faktaa minusta. Haastan Varpusen, SatuH:n, Tähtitaivaan Anetten, Räpellyksiäni Sarin, Mosaiikin ja Puuhelmisopan Anskun.

Hyvää illan jatkoa kaikille...